چرا فعالیت در اینستاگرام از نان شب واجب تر است

فعالیت در اینستاگرام واجب تر از نان شب1

حتما در مورد اهمیت اینستاگرام مارکتینگ یا همان بازاریابی اینستاگرام در حوزه پزشکی چیزهایی شنیده اید. پزشکان زیادی هستند که فقط از طریق پیج اینستاگرام شان درآمد قابل توجهی کسب می کنند. اگر تا به حال برای ثبت پیج اینستاگرام برای تبلیغات اقدام نکرده اید، این مقاله برای شما است. در این مقاله به این موضوع می پردازیم که چرا فعالیت در اینستاگرام از نان شب واجب تر است؟ برای دسترسی سریع به مطالب می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.


اهمیت اینستاگرام پزشکی

اینستاگرام به خاطر قابلیت های زیادی که در اختیار کاربران خود قرار می دهد، یکی از محبوبترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان است. 80 درصد از کاربران اینستاگرام چندین مرتبه در طول روز اینستاگرام خود را چک می کنند. قابلیت ها و فراگیری اینستاگرام به حدی است که تبدیل به یک ابزار قدرتمند تبلیغاتی برای کسب و کارهای مختلف از جمله خدمات حوزه پزشکی شده است.
اهمیت تبلیغات در اینستاگرام به حدی است که بزرگترین برندهای جهان نیز برای فروش بیشتر از گزینه تبلیغ در اینستاگرام استفاده می کنند. بنابراین مهم نیست که اندازه کسب و کار شما مطب شماست یا یک کلنیک و یا اینکه چه خدمات پزشکی یا دندانپزشکی انجام می دهید. مهم این است که شما نیز می توانید از طریق فعالیت در اینستاگرام به کسب و کارتان رونق بیشتری دهید و یا شهرت خود را بیشتر کنید.

بیشتر بخوانید: 7 دلیلی که پزشکان به اینستاگرام نیاز دارند


نکات مهم برای داشتن یک اینستاگرام خوب پزشکی

در طراحی تبلیغات در اینستاگرام پزشکی خود باید دقت کنید که تبلیغات تان به نحوی باشد که کاربران شما را ببینید تا بتوانند از طریق تبلیغات دهان به دهان شما را به دوستان و آشنایان و اطرافیان خود معرفی کنند. طراحی تبلیغات در پیج اینستاگرام پزشکان معروف این نکات مشترک را می توانید ببینید:

بیوی اینستاگرام حرفه ای

همیشه یک بیوی اینستاگرام حرفه ای برای پیج اینستاگرام پزشکان معروف نوشته شده است. کاربران به کمک بیوی پیج تان شما را خواهند شناخت. همچنین بیوی شما به کاربران کمک می کند، تصمیم بگیرند به شما اعتماد کنند یا نه.

نوشتن بیوی اینستاگرام حرفه ای

استفاده از لایو اینستاگرام

از اهمیت لایو اینستاگرام برای پزشکان نباید غافل شوید. پزشکان معروف معمولا از امکان لایو اینستاگرام خود بهترین استفاده را برای تبلیغ مطب و کار خود کرده و کاربران زیادی را به پیج شان جلب می کنند.

نوشتن پست پر طرفدار پزشکی

پست های ارسالی اینستاگرام پزشکان معروف اغلب به صورت پست پرطرفدار پزشکی نوشته شده است. نوشتن این پست ها وقت زیادی می گیرد اما وقت گذاشتن و یا هزینه کردن برای چنین پست هایی ارزشش را دارد.

استفاده مناسب از هشتگ ها

اینستاگرام پزشکان معروف به درستی و هوشمندانه از هشتگ (#) استفاده می کنند. پس اهمیت آنها را فراموش نکنید، حتما از هشتگ هایی که به کار شما ربط دارند، برای دیده شدن در اینستاگرام استفاده کنید. سعی کنید تعداد مناسبی از بهترین هشتگ ها را برای کارتان استفاده کنید.

شما هم می توانید در پیج اینستاگرام پزشکی خود نکات گفته شده در بالا را رعایت کنید. اگر فرصت این کار را ندارید، می توانید پیج اینستاگرام پزشکی خود را به متخصصانی بسپارید که در حوزه اینستاگرام پزشکان فعالیت می کنند. آنها با کار شما و نیز فضای اینستاگرام و کاربران آن کاملا آشنا هستند.


اهمیت نحوه فعالیت در اینستاگرام

فقط باز کردن یک صفحه در اینستاگرام باعث موفقیت شما در اینستاگرام نمی شود. نباید گزینه تبلیغ در اینستاگرام را نادیده بگیرید. در ادامه این بخش با تکنیک هایی که به حضور موثرتر و بهتر شما در اینستاگرام کمک می کنند، آشنا می شوید:

فقط محصول را معرفی کنید

صرفا محصول و خدمات خودتان را معرفی کنید. توصیه می کنیم از پیج اینستاگرام برای ارتباط با مشتریان یا اطلاع رسانی استفاده نکنید. کاربران اینستاگرام علاقه ای به متن خواندن در اینستا ندارند. اجازه بدهید توئیتر منبع خبر رسانی شما باشد.

معرفی صرف محصول یا خدمات خودتان

از ویدئو استفاده کنید

اینستاگرام رسانه ی بسیار تصویر محوری است. بنابراین اینفوگرافیک، انیمیشن، موشن گرافیک و ویدئوهای بسیار کوتاه بهترین انتخاب برای طراحی تبلیغات در اینستاگرام پزشکان هستند.

فالو کردن آگاهانه

برای فالو کردن سراغ پیج هایی بروید که با کار شما مرتبط هستند. پست های آنها را لایک کنید تا حضورتان در صفحه توسط کاربران دیده شود. با گذاشتن کامنتهای تخصصی میتوانید توسط دیگر کاربران بعنوان یک پزشک با معلومات مطرح شوید.

از عکس ها و بنرهای مناسب استفاده کنید

هر چقدر برای تهیه عکس، بنر یا ویدئو مناسب هزینه کنید، به نفع تان خواهد بود. هر چقدر که برای تهیه یک پست خوب پرداخت می کنید، بیشتر از آن به شما بر می گردد. عکس ها و بنرهای مناسب می تواند حرفه ای بودن و اهمیت برندتان را بیشتر کند. به یاد داشته باشید که اگر برای پستهای ویدئویی خود کاور مناسبی قرار دهید امکان دیده شدنتان در تب اکسپلور اینستاگرام بالا می رود.

هدفمند تبلیغ کنید

اگر قصد دارید برای تبلیغ کردن در پیج های دیگر سرمایه گذاری کنید، تبلیغ اینستاگرام پزشکی خود را به صفحاتی نسپارید که فالوور یا لایک زیادی دارند. زیرا تعداد لایک و فالوورهای آن صفحات نمی تواند به فروش شما کمک کند. بلکه باید هدفمند تبلیغ کنید. برای این کار، در صفحاتی تبلیغ کنید که مرتبط با کار شما هستند. اگر با تبلیغ هدفمند آشنا نیستید، حتما مقاله کجا و چطور در اینستاگرام تبلیغ کنیم را بخوانید و از نکات آن استفاده کنید.


یک راهکار خوب برای موفقیت پیج اینستاگرام پزشکان

فعالیت در اینستاگرام به صورت حرفه ای و به خصوص برای تبلیغات در اینستاگرام به مهارت های خاص خود نیاز دارد. مثلا، نوشتن پست های پر طرفدار، شناخت نیاز کاربران، تسلط به پلتفرم و امکانات اینستاگرام یا تهیه اینفوگراف، ویدئو و غیره. نداشتن این مهارت ها نباید جلوی تبلیغ شما را در اینستاگرام بگیرد. بسیاری از اکانت های پزشکان در اینستاگرام از متخصصان این حوزه برای مدیریت پیج شان استفاده می کنند. پس اگر زمان کافی برای گذاشتن پست های اینستاگرام ندارید یا نمی توانید پست های پرطرفدار و جذاب برای اینستاگرام درست کنید، بهتر است شما هم سراغ چنین کسانی بروید.

5/5 - (1 امتیاز)
بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *