کجا و چطور در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

کجا و چطور در اینستاگرام تبلیغ کنیم1

برای تبلیغات در اینستاگرام باید چه کار کنیم تا بیشتر دیده شویم و فروش بهتری داشته باشیم؟ کجا باید تبلیغ کنیم که به فروش ما کمک کند؟ اینها سوالاتی هستند که قصد داریم در این مقاله به آنها پاسخ دهیم. برای دسترسی سریعتر به مطالب از فهرست زیر استفاده کنید.


بهترین راه های تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغ در اینستاگرام مثل هر شبکه اجتماعی دیگری فوت و فن های خودش را دارد. برای تبلیغات موثر در اینستاگرام می توانید از روش های زیر استفاده کنید:

تبلیغات بنری در اینستاگرام

رایجترین و ارزانترین مدل تبلیغ در اینستاگرام استفاده از تبلیغ بنری است. تبلیغات بنری تبلیغاتی هستند که شامل یک عکس و یک کپشن یا زیرنویس کوتاه هستند. بنری که ایجاد می کنید از عکس گرفته تا کپشن آن باید جذاب باشد. اگر بنر شما فاقد جذابیت باشد تبلیغ شما اصلا مورد توجه قرار نمی گیرد. این بنرها در پیج های بزرگ و به صورت ساعتی نمایش داده می شوند.

تبلیغات در استوری اینستاگرام

تبلیغات استوری، تبلیغات بنری هستند که به مدت 24 ساعت در استوری پیج های پر بازدید نمایش داده می شوند. البته می توانید از ویدئوهای 15 ثانیه ای نیز برای تبلیغات استوری استفاده کنید. اگر پیج مورد نظر شما بیش از 10 هزار فالوور داشته باشد، می توانید لینک خود را در تبلیغ استوری قرار دهید. به این ترتیب تعداد فالوورهای شما بیشتر می شود.

تبلیغات ویدئویی در اینستاگرام

در تبلیغات ویدئویی، شما باید ویدئوهای با کیفیت و جذابی که کمتر از 1 دقیقه باشند را تهیه کنید. این ویدئوها در پیج مورد نظرتان نمایش داده می شوند. تعرفه قیمت تبلیغات در اینستاگرام با این ویدئوها به دو صورت محاسبه می شود:

  • تعرفه قیمت تبلیغات در اینستاگرام بر اساس ساعت: هزینه تبلیغ در این حالت بستگی به این دارد که بخواهید چند ساعت این ویدئوها نمایش داده شوند.
  • تعرفه قیمت تبلیغات در اینستاگرام بر اساس تعداد بازدید: در این روش بر اساس تعداد بازدیدی که برای ویدئو می خواهید، قیمت تبلیغات ویدئویی شما محاسبه می شود.

جالب است بدانید که تبلیغات در فضای مجازی بخصوص در اینستاگرام از موثرترین روش های تبلیغ اینترنتی برای کلینیک های دندانپزشکی است. با کمک این روش شما به راحتی می توانید تعداد مراجعه کنندگان خود را بیشتر کنید.

تبلیغات ویدئویی در اینستاگرام

در صورتی که برای افزایش فروش خود مایل به تبلیغات اینستاگرامی در صفحات پر بازدید واقعی هستید، می توانید در این باره با متخصصان ما در شرکت مگا برندینگ مشورت کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09103996828 با ما در تماس باشید.


نحوه شناسایی صفحات بزرگ در اینستاگرام

اگر دنبال گزینه تبلیغ در اینستاگرام هستید، اولین مسئله این است که کجا باید تبلیغ صفحه خود را انجام دهید. بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغات صفحات پر بازدید و بزرگ هستند.  این صفحات را با توجه به نکات زیر می توانید شناسایی کنید:

تعداد فالوور بالا

هرچه تعداد فالوورها بیشتر باشد، تبلیغ شما بیشتر دیده می شود. اما مراقب تعداد فالوورهای فیک باشید. بعضی از پیجها اقدام به خرید فالوور می کنند. به تعداد لایکها، کامنتها، لیست فالوورها، تعداد لایک های صفحه توجه کنید. اگر حس می کنید تعداد فالوورها تقلبی است، در آن صفحات تبلیغ نکنید.

پیج تخصصی باشد

برای تبلیغات در اینستاگرام سراغ صفحاتی بروید که مربوط به تخصص شما هستند. پیج های تخصصی فالوورهای هدفمندی دارند. تبلیغ در این صفحات می تواند فروش شما را افزایش دهد.


در چه صفحات اینستاگرامی باید تبلیغ کرد؟

برای اینکه متوجه شوید در چه صفحاتی بهتر است تبلیغ تان را انجام دهید تا بازده مناسبی داشته باشد، به نکات زیر توجه کنید:

صفحات اینفلوئنسرها

اینفلوئنسرها کسانی هستند که مشهور نبوده اند ولی در یک زمینه تخصصی پیجی را راه اندازی کرده اند. این افراد فالوورهای زیادی را جذب کرده اند. اینفلوئنسری را انتخاب کنید که پیج او به حوزه کاری شما ربط داشته باشد. اگر می خواهید از اهمیت آن در حوزه پزشکی بیشتر بدانید خواندن مقاله اینفلوئنسر مارکتینگ و اهمیت آن در حوزه پزشکی را حتما مطالعه نمایید.

صفحات پربازدید

صفحاتی که فالوورهای زیادی دارند مکان خوبی برای تبلیغ شما هستند. البته چک کنید که تعداد فالوور آنها تقلبی نباشد. یعنی با خرید فالوور، تعداد فالوورهایشان را زیاد نکرده باشند. در مورد صفحات پربازدید هم بهتر است سراغ صفحاتی بروید که به کار شما مرتبط باشند.

تبلیغ در صفحات اینستاگرامی پربازدید

صفحات سلبریتی ها

سلبریتی ها (خواننده، بازیگر، …) از قبل مشهور بوده اند و با ایجاد پیج در اینستاگرام، فالوورهای زیادی را جذب می کنند. کسب و کارهای بر تبلیغ خود را در این صفحات نمایش می دهند. البته این روش تبلیغات خیلی گران درمی آید اما بازدهی مناسبی هم دارد.

تبلیغات اینستاگرامی با ربات ها

استفاده از رباتها یک روش غیر مستقیم برای تبلیغ است. پیج هایی که این کار را انجام می دهند، با ربات ها به طور خودکار پیام برای دایرکت کاربران می فرستند. در این روش ممکن است کاربر، اکانت را بلاک کند. همچنین این روش می تواند مشکلاتی برای اکانت خود شما هم ایجاد کند. این روش اصلا توصیه نمی شود.

تبلیغات اسپانسری در اینستاگرام

این نوع تبلیغات را اینستاگرام به صورت هدفمند انجام می دهد. این تبلیغات که به صورت استوری یا پست اینستاگرام هستند به مخاطبانی ارسال می شوند که علاقمند به آن موضوع باشند.

باتوجه به مطالب گفته شده بایستی به خوبی درک کرده باشید که چرا فعالیت در اینستاگرام از نان شب واجب تر است بنابراین به هیچ وجه تاثیر فعالیت در اینستاگرام بر رشد کسب و کار خود را دست کم نگیرید.

در صورتی که برای افزایش فروش خود مایل به تبلیغات اینستاگرامی هستید، شما هم می توانید در این مورد با متخصصان ما در شرکت مگا برندینگ مشورت کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09103996828  با ما در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)
بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *