آشنایی با خدمات پرسونال برندینگ پزشکی

اشنایی با خدمات پرسونال برندینگ پزشکی

پزشکان هم مثل هر کسب و کار دیگری در حال ارائه خدمات هستند. آنها نیز نیاز دارند خدمات شان را به دیگران معرفی کنند و بیماران درباره شایستگی ها و خدمات آنها مطلع شوند. به همین دلیل قصد داریم در این مقاله به برندینگ پزشکی و اهمیت آن برای پزشکان بپردازیم. همچنین به این موضوع  خواهیم پرداخت که چرا بعضی از پزشکان برند موفق تری نسبت به دیگران دارند؟ جهت دسترسی سریع به مطالب مقاله از فهرست زیر می توانید استفاده کنید.


پرسونال برندینگ چیست؟

پرسنال برندینگ یا برندسازی شخصی به طور کلی به معنای معرفی خدمات، کسب و کار و یا اشخاص به بهترین شکل ممکن است. این کار را برای هر صنفی می توان انجام داد. به برند سازی در حوزه درمان، برندینگ پزشکی یا مدیکال برندینگ هم می گویند. اگر در کار درمانی هستید، پرسونال برندینگ برای شما نیز لازم بوده و به پیشرفت کاری شما کمک زیادی می کند.
فرقی نمی کند یک پزشک عمومی هستید یا متخصص، داروساز، دندانپزشک، فیزیوتراپیست، کار درمانگر، گفتار درمانگر، ماما و …، شما برای پیشرفت شغلی و ایجاد تمایز با سایر همکاران تان به برندسازی نیاز دارد. برند یک شخص با شهرت او متفاوت است. شما در برندسازی شخصی خودتان به دیگران توانایی، مهارت، تخصص و رزومه خود را معرفی می کنید. آنها بر اساس برندی که از خود می سازید به شما اطمینان خواهند کرد.


مراحل پرسونال برندینگ

لوگو یا آرم تجاری از ابتدایی ترین مراحل برندسازی شخصی به حساب می آید. اما در واقع مراحل مختلفی برای برندسازی شخصی وجود دارد. طراحی کاتالوگ و بروشور، کارت ویزیت، دکوراسیون مطب، وبسایت پزشکی، شبکه های مجازی و … نیز برند شما را می سازند. شما با مجموع آنها می توانید برند خود را بسازید و خودتان و خدمات تان را به دیگران معرفی کنید.

مراحل پرسونال برندینگ

برای برندسازی پزشکی باید مراحل زیر را به دقت طی کنید:

  • تعیین اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خود
  • وجه تمایز خودتان را با دیگر رقبا پیدا کنید.
  • برای استفاده از فرصتهای پیش رو باید روی نقاط قوت خود تمرکز کنید.
  • نقاط ضعف خود را شناسایی و سپس برطرف کنید.
  • استراتژی برند خود را طراحی کنید.
  • برای جذب بیمارانی که به صورت آنلاین به دنبال خدمات درمانی هستند، باید وب سایت پزشکی خود را برای مدیکال برندینگ قوی تر ایجاد کنید تا بتوانید با سایر رقبای خود در این فضا نیز رقابت کنید.
  • به وعده ها و تعهداتی که در برندسازی خود مطرح می کنید حتما وفادار باشید. صداقت و تعهد ویژگی مشترک همه ی برندهای بزرگ و معتبر در تمامی بیزینس ها است.

از ارتباطات مجازی غافل نشوید. چون برندسازی شخصی در اینستاگرام و یا هر رسانه های اجتماعی دیگری به شما کمک می کند برای ارتباط با مخاطبان خود راه اندازی کنید.


مزایای برندسازی شخصی

مدیکال برندینگ یک مزیت برای رقابت با سایر پزشکان است که باعث تمایز بین شما و رقبایتان می شود. با برندسازی شخصی می توانید وقتی به طور موقت دست از کار می کشید با این حال همچنان در بازار رقابتی خود با سایر پزشکان بمانید. دیگر مزایای برندینگ پزشکی عبارت است از:

  • با استفاده از روشهای برندسازی شخصی، دیگر بیماران نیازی به پرس و جو درباره شما از دیگران ندارند و همانطور که خودتان می خواهید می توانید به بیماران معرفی شوید.
  • برند شما میزان شهرت شما را نشان می دهد.
  • برندسازی باعث اعتماد بیماران به پزشک خود می شود. در کارهای درمانی اعتماد بیمار به پزشک بخش مهمی از کار درمان است.
  • به دیده شدن شما در بین سایر رقبا کمک زیادی می کند.
  • برندینگ پزشکان باعث ایجاد شبکه ای از بیماران جدید شود که آنها نیز بیماران دیگری را به آنها معرفی خواهند کرد. در واقع برندینگ پزشکان باعث افزایش تبلیغات دهان به دهان در بین بیماران می شود.

برندسازی ویژگی های منحصر بفرد شما را به دیگران گوشزد کرده و به جذب بیمار بیشتر، کسب درآمد بهتر و شهرت تان در بین سایر پزشکان کمک می کند.

مزایای برندسازی شخصی

شما هم می توانید برای برخورداری از مزایای پرسونال برندینگ پزشکی از خدمات و مشاوره متخصصان ما در مگابرندینگ بهره مند شوید. کافی است با شماره تلفن 09103996828 تماس حاصل  فرمایید تا کارشناسان ما به تمام سوالات شما در این زمینه پاسخ دهند.


اهمیت پرسونال برندینگ در پزشکی

برند شما خود به خود ساخته خواهد شد. یا دیگران آنرا می سازند و یا شما خودتان باید آنرا آنطور که می خواهید بسازید. در تبلیغات دهان به دهان، بیماران قبلی تصویر و قضاوت شخصی خودشان را به دیگران انتقال می دهند. اما پرسونال برندینگ فرصتی است که پزشکان می توانند شخصا تصویر خودشان را به دیگران و همکاران شان ارائه کنند. این مسئله به راحتی اهمیت پرسونال برندینگ را برای پزشکان نشان می دهد.
پزشکان با برندسازی می توانند تصویری از مهارت و تخصص خود را به دیگران ارائه دهند. اگر خدمات جدیدی اضافه کرده اید یا تخصص جدیدی کسب نموده اید، چه کسی بهتر از خود شما می تواند اطلاعاتی در این باره به دیگران ارائه کند؟


برندسازی شخصی برای پزشکان

فقط مدرک، توانایی و مهارت پزشکی شما در زمینه تخصصی خودتان و موفقیت های شما برای کسب اعتبار و درآمد بیشتر کافی نیست. بلکه باید دیگران (بیماران و پزشکان دیگر) نیز در جریان توانایی ها و امکانات و تخصص شما قرار بگیرند. به همین دلیل برندسازی شخصی برای پزشکان حائز اهمیت است. اما از طرف دیگر به کار گیری تکنیک های پرسونال برندینگ نیازمند صرف وقت، مطالعه و هزینه است.
به همین دلیل نیز بسیاری از پزشکان به دلیل مشغله ای که دارند، از مدیکال برندینگ نمی توانند استفاده کنند. برای حل این مشکل، شرکت های تخصصی در زمینه برندینگ پزشکی و بازاریابی پزشکی وجود دارند که این کار را برای پزشکان انجام می دهند.

برندسازی شخصی برای پزشکان

نکته حائز اهمیت در این زمینه این است که برای انتخاب چنین شرکت هایی برای پرسونال برندینگ خود باید فاکتورهای مهم زیر را در نظر بگیرید:

  • تسلط کامل این شرکتها بر نحوه برندسازی شخصی در پزشکی
  • تسلط آنها بر حوزه بازاریابی پزشکی
  • استفاده از موثرترین روشهای برندسازی شخصی
  • به روز بودن در به کار گیری تکنیک های پرسونال برندینگ

پیش از انتخاب چنین شرکتهایی بسیار مهم است که سابقه، رزومه و نمونه کارهای قبلی آنها را به خوبی بررسی کنید تا بتوانید برندسازی شخصی و اعتبار خود را به افراد حرفه ای و معتبر واگذار کنید.


برندسازی پزشکان در مگابرندینگ

مگابرندینگ سابقه طولانی و موفقی در زمینه پرسونال برندینگ اصفهان و تهران دارد و به برندسازی پزشکان زیادی در تخصص های مختلف کمک کرده است. از جمله فعالیت های این شرکت در راستای برندسازی شخصی پزشکان، طراحی وب سایت پزشکی است که تاثیر زیادی بر برندسازی شخصی دارد.
پزشکان به راحتی می توانند ویدئوهایی را در وبسایت خود قرار دهند که به راحتی از طریق آنها می توانند مهارت و دانش خود را به مردم نشان دهند. همچنین پرسونال برندینگ پزشکان در شبکه های اجتماعی پر طرفدار توسط مگابرندینگ به صورت حرفه ای انجام می شود. کار ما فقط طراحی سایت نیست. چون سایت به تنهایی نمی تواند مخاطب جدید و درآمد برای پزشکان جلب کند. مگا برندینگ با سئو محتوای تخصصی پزشکی، جایگاه وب سایت های پزشکی را در صفحات گوگل ارتقا داده و هم اکنون بسیاری از مشتریان ما در صفحات اول گوگل قرار دارند.

4/5 - (1 امتیاز)
بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *