تاثیر گوگل مپ بر رشد مراجعین مطب و کلینیک

تاثیر گوگل مپ بر رشد کسب و کار 1

گوگل مپ یکی از ابزارهای مهم گوگل است که برای مسیریابی استفاده می شود. گوگل مرتب در حال بهینه کردن این ابزار کار است. گوگل مپ بازاریابی را برای تجارت شما راحت تر می کند. مهم نیست که یک شرکت تجاری بزرگ هستید و یا یک بیزنس کوچک، در هر حال مشارکت در گوگل مپ یک روش خوب برای جذب مشتریان جدید برای تان خواهد بود. جهت دسترسی سریع به مطالب مقاله از فهرست زیر می توانید استفاده کنید.


نحوه بازاریابی با گوگل مپ

امروزه برای هر کاری که بخواهیم انجام دهیم، قبل از تصمیم گرفتن همه چیز را گوگل می کنیم. سئو گوگل مپ می تواند به شما کمک کند در لیست نتایج جستجو بهترین جایگاه را کسب کنید. گوگل مپ بر اساس موقعیت مکانی کاربر لیست نتایج جستجو را بر اساس موقعیت مکانی اولویت بندی می کند. حالا تصور کنید که شما نزدیک به مکان کاربر هستید اما گوگل مپ شما را نشان ندهد.


در گوگل مپ چه چیزهایی ثبت می شود؟

پزشکانی که برای مطب خود اقدام به ثبت اطلاعات در گوگل مپ می کنند، اطلاعات زیر در مورد مطب آنها در اختیار کاربران قرار می گیرد:

  • نام مطب (مطب دندانپزشکی، مطب اطفال، …)
  • تصاویری از فضای بیرونی و داخلی ساختمان مطب شما
  • آدرس سایت پزشکان و شماره تلفن مطب
  • ساعات کاری مطب
  • راه های دسترسی و مسیریابی به سمت مطب شما
  • نمایش محل مطب روی نقشه گوگل
  • کامنت هایی که مردم در مورد مطب شما نوشته اند
  • نمایش امتیازی که تاکنون مراجعان به مطب تان داده اند
  • بخش سوالات درباره مطب

بنابراین بر اساس موقعیت مکانی کاربر، گوگل مپ می تواند آدرس مطب شما را در بین مطب های دیگری که در آن ساختمان پزشکی و یا ساختمان های پزشکی اطراف شما هستند، به کاربران بدهد.

بیشتر بخوانید: آشنایی با خدمات پرسونال برندینگ پزشکی

در گوگل مپ چه چیزهایی ثبت می شود


مزایای ثبت مکان در گوگل مپ

با ثبت اطلاعات مطب خود در گوگل مپ می توانید از مزایای زیادی برخوردار شوید. از جمله:


تاثیر گوگل مپ در سئو سایت

پزشکان به طراحی وبسایت پزشکی اقدام می کنند، بسیار مهم است که بتوانند سایت خود را برای موتورهای جستجوگری مثل گوگل بهینه کنند. فاکتورهای زیادی در رتبه بندی سایتها توسط گوگل وجود دارد. یکی از این فاکتورهای مهم، استفاده درست از ابزار مهمی مثل گوگل م0پ است که می تواند تاثیر مهمی بر سئو سایت شما داشته باشد.


چطور روی گوگل مپ مطب خود را ثبت کنم؟

بسیاری از پزشکان با ثبت اطلاعات در گوگل مپ با مشکلات مختلفی روبه رو هستند. با این وجود نباید از اهمیت این ابزار غافل شد. اگر جزء آن دسته افرادی هستید که بارها برای ثبت آدرس خود دچار مشکل شده اید و یا اصلا نمی دانید چطور می توانید این کار را بکنید، می توانید از متخصصان دیجیتال مارکتینگ کمک بگیرید. آنها به راحتی می توانند این کار را برای شما در کمترین زمان ممکن انجام دهند.

در صورتی که مایل به درج آدرس و اطلاعات مطب خود در گوگل هستید، می توانید با متخصصان دیچیتال مارکتینگ ما در شرکت مگابرندینگ صحبت کنید. برای این کار کافی است با شماره 09103996828 تماس بگیرید تا کارشناسان ما پاسخگوی ما باشند.

5/5 - (1 امتیاز)
بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *