منشی مطب آخرین حلقه تبلیغات

منشی مطب آخرین حلقه تبلیغات1

برخلاف تصور عموم که مهارت پزشک حرف اول و آخر را در جذب بیمار می زند، قصد داریم در این مقاله به یک حلقه مهم و البته گمشده در موفقیت یک مطب بپردازیم. اگر تاکنون تبلیغات برای خدمات ارائه شده در مطب و یا شهرت شما به عنوان یک پزشک خوب نتوانسته به اندازه کافی بیمار به مطب تان جذب کند، این مطلب را حتما تا آخر بخوانید. جهت دسترسی به بخش های مختلف مقاله می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.


اهمیت منشی در موفقیت تبلیغات

شما پزشک مشهور و توانمندی هستید، تبلیغات گسترده ای هم انجام داده اید و حالا منتظر بیماران بیشتری در مطب خود هستید. آیا به این فکر کرده اید که اولین نفری که بیمارتان ملاقات می کند شما نیستید! قبل از اینکه بیمار ویزیت شود با منشی مطب شما سر و کار دارد. درباره تبلیغاتی که انجام داده اید، بیماران از شما سوال نمی کنند بلکه این منشی شماست که باید به سوالات آنها جواب دهد.
منشی مطب حلقه گمشده تبلیغات شماست. این نکته ای است که اغلب کلنیک ها و مطب ها به آن چندان توجه نمی کنند. مسئله انتخاب منشی برای موفقیت در تبلیغات و جذب بیمار حیاتی تر از آن چیزی است که تصورش را می کنید.


چطور یک منشی خوب استخدام کنید

منشی استخدام کنید که مهارت های لازم برای منشی گری را داشته باشد. چنین منشی باید بتواند نارضایتی و شکایات بیماران را به خوبی جواب دهد. بتواند در ساعات شلوغ مطب، بیماران و مطب را اداره کند. حتما خود شما هم شاهد برخورد بد منشی مطب با بیماران در ساعات شلوغ مطب بوده اید. آیا برای بار دوم هم مایل هستید به این مطب مراجعه کنید؟

چطور یک منشی خوب استخدام کنید
بعضی از مطب ها آشفته، پر سر و صدا هستند. شکایت های زیادی از منشی خود و از بیماران خواهید شنید. علت اصلی این مشکل ناتوانی منشی در اداره درست مطب است. این مسئله می تواند باعث تردید بیمار جدید برای مراجعه به شما شود. بیماران قبلی هم ترجیح خواهند داد مطب دیگری را پیدا کنند که در آن آرامش و راحتی بیشتری دارند.

مهارت های منشی آموزش دیده جهت اداره مطب و کلنیک سرمایه گذاری موثری برای افزایش جذب بیمار و تبلیغ مثبت دهان به دهان است. برای آموزش منشی گری موثر و موفقیت در تبلیغات مطب شما هم می توانید از پکیج تخصصی آموزش منشی مطب ما بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09103996828 تماس بگیرید.


تیپ شخصیتی مناسب منشی مطب

در نحوه انتخاب منشی مطب توجه کنید که علاوه بر توانایی انجام وظایف یک منشی، تیپ شخصیتی مناسبی هم داشته باشد. بهترین کسی که برای این کار می توانید انتخاب کنید کسی است که دارای ویژگی های زیر باشد:

  • هوش هیجانی بالا
  • ظاهر مناسب
  • برخورد همدلانه و صمیمی با بیمار
  • صبر زیاد
  • حفظ اسرار پزشک و بیمار

هر چه منشی شما آدم منظم تری باشد مطب شما منظم تر است و پزشک و بیماران آرامش بیشتری حس می کنند.


توانایی های عمومی منشی مطب

به جز وظایف و تیپ شخصیتی، منشی شما باید مهارت کافی در استفاده از تکنولوژی های روز مثل استفاده از کامپیوتر، فکس، ایمیل و فضاهای مجازی به خصوص واتساپ را داشته باشد. معمولا مراجعین واتساپ مطب و یا دایرکت پیج مطب در اینستاگرام آن پیام می دهند، پس بهتر است موقع استخدام منشی در مورد این نوع توانایی ها سوال کنید.

توانایی های عمومی منشی مطب
قبل از اینکه بیماران در مورد خدمات مطب از شما سوال کنند، درباره خدمات و قیمتها از منشی شما سوال می کنند. بنابراین لازم است که منشی شما درباره تخصص، خدمات، هزینه ها و غیره اطلاعات کافی داشته باشد. در این صورت می تواند به سوالات بیماران یا تماس هایی که بخاطر تبلیغات مطب انجام داده اید، به خوبی پاسخ دهد. این می تواند تبلیغات شما را تکمیل کرده و آنرا به ثمر برساند.


توانایی های تخصصی منشی مطب

به جز توانایی های عمومی، گاهی لازم است منشی شما توانایی هایی تخصصی هم داشته باشد. در انجام بعضی از خدمات پزشکی به خصوص آنهایی که به تنهایی نمی توان انجام داد، ممکن است به کمک منشی خود نیاز پیدا کنید. منشی که در حوزه شما توانایی کافی داشته باشد، می تواند در انجام بهتر کارها به شما کمک کند.
بهترین منشی برای مطب شما، منشی است که قبلا در مطب های مشابه تخصص شما سابقه کار داشته است. اگر به آموزش هایی در این زمینه نیاز دارد، حتما به برای این کار وقت بگذارید. آموزش بیشتر می تواند به پاسخگویی بهتر منشی به بیماران کمک کند. اطلاعات تخصصی مربوط به کار شما نه تنها می تواند کار شما را سبکتر کندف بلکه تبلیغ بسیار موثری برای مطب خواهد بود.

5/5 - (1 امتیاز)
بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *