رپورتاژ آگهی و تاثیر آن در جذب بیماران و رشد مطب

رپورتاژ آگهی در جذب بیماران و رشد مطب

فرقی نمی‌کند پزشک تازه کار هستید و یا یک پزشک شناخته شده، تبلیغات به شما کمک خواهد کرد که بتوانید به راحتی توسط افراد مختلف شناسایی شوید. یکی از کارهایی که در موفقیت پزشکی و جذب بیماران تاثیر گذار است، درج رپورتاژ آگهی است. شما با استفاده از رپورتاژ آگهی می‌توانید فعالیت‌ها و خدمات پزشکی خود را به بیماران معرفی کنید. با ما همراه شوید تا به شما بگوییم رپورتاژ آگهی چیست و چگونه در جذب بیماران و رشد مطب شما تاثیر گذار است؟! برای دسترسی به قسمت های مختلف مقاله می توانید از فهرست زیر استفاده نمایید.


رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ خبری یا همان رپورتاژ آگهی یکی از بهترین و کارآمدترین روش‌های تبلیغاتی است. با انتشار یک رپورتاژ خبری خوب در سایت‌های معتبر، نه تنها اعتماد و آگاهی مخاطبان به نوع خدمات و فعالیت‌های پزشکی شما بیشتر می‌شود، بلکه بک لینک‌هایی دریافت می‌کنید که در افزایش رتبه گوگل و بهبود سئو سایت پزشکی تاثیر گذار است.


اهمیت رپورتاژ آگهی در زمینه پزشکی

انتشار رپورتاژ آگهی در سایت‌های مختلف به دلیل ماهیت گزارشی بودن و خبری بودن آن، باعث برقراری ارتباط خوب با بیماران و مراجعه کننده‌ها خواهد شد و حس اعتماد را به خوبی به بیماران و مشتریان شما منتقل خواهد کرد. شما با استفاده از رپورتاژ خبری درباره مشکلات و نیازهای مشتریان، خدمات ارائه شده در مطب و یا حتی دستگاه‌های تخصصی پزشکی، به خوبی می‌توانید با مخاطبان خود، ارتباط برقرار کنید. اگر به دنبال این هستید که با انواع دیگر تبلیغات در حوزه پزشکی آشنا شوید به شما پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین شیوه های تبلیغات در حوزه پزشکی را مطالعه کنید. در این مقاله شما با شاخص انتخاب روشهای تبلیغات در حوزه پزشکی آشنا خواهید شد.

بیشتر بخوانید: منشی مطب آخرین حلقه تبلیغات


تاثیر رپورتاژ آگهی در جذب بیماران

امروزه اکثر افراد برای اطلاع از آدرس و خدمات ارائه شده در مطب پزشکان، کلینیک یا بیمارستان این مراکز را در گوگل جستجو می‌کنند. به همین دلیل بسیاری از پزشکان برای برقراری ارتباط بیشتر با بیماران و همچنین معرفی خدمات و توانمندی‌های خود، اقدام به طراحی سایت پزشکی کرده‌اند. اما رپورتاژ خبری به عنوان بهترین روش تبلیغاتی به دلائل زیر می‌تواند باعث موفقیت شما، جذب بیماران و همچنین رشد مطب شود:

تاثیر رپورتاژ آگهی در جذب بیماران

هزینه کمتر

درج رپورتاژ آگهی علاوه بر اینکه باعث می‌شود ظرف مدت زمان کوتاهی بتوانید بیماران خود را چند برابر کنید، باعث کاهش هزینه تبلیغات شما خواهد شد. رپورتاژ آگهی در مقایسه با روش‌های دیگر تبلیغاتی مانند چاپ بنر و بیلبورد و یا تبلیغ در رسانه‌های جمعی هزینه کمتری برای شما خواهد داشت.

دیده شدن

روزانه تعداد زیادی از افراد حوزه‌های پزشکی را جستجو می‌کنند و به دنبال بهترین دکتر یا متخصص برای انواع بیماری‌ها هستند. به عبارتی دیگر شما به عنوان یک پزشک با درج رپورتاژ آگهی در سایت‌های مختلف، می‌توانید خدمات ارائه شده خود را به تعداد بیشماری از افراد معرفی کنید و به صورت نامحدود تبلیغ کنید.

تبلیغ دائم و همیشگی

محتوای رپورتاژ آگهی‌های درج شده در سایت‌های مختلف و اضافه شدن مطالب جدید به صفحات انتهایی سایت، به مرور زمان باعث می‌شود که شما تبلیغات همیشگی داشته باشید. فقط کافی است بیماران و مشتریان نام شما و یا حتی خدمات ارائه شده در مطب شما را در گوگل جستجو کنند، لینک رپورتاژ در صفحه اول گوگل برای آن‌ها نمایش داده می‌شود و با کلیک بر روی سایت مورد نظر، به سادگی می‌توانند با خدمات پزشکی شما آشنا شوند.

بازدهی بالا در کوتاه‌ترین زمان

رپورتاژ آگهی می‌تواند فعالیت پزشکی و خدمات ارائه شده را به دیگران معرفی کند و در مدت زمان کوتاهی باعث بازدهی و رشد مطب شود و حتی جذب چند برابری بیماران را به دنبال داشته باشد.

تبلیغات خلاقانه و موثر

شما می‌توانید انواع مختلفی از محتواهای پزشکی خود را همانند پادکست، ویدیو و یا حتی تصاویر در سایت‌های مختلف درج کنید. به هر اندازه که تبلیغات خلاقانه شما بتواند تاثیر گذاری بیشتری بر افراد داشته باشد، بدون شک بیماران و تعداد مراجعه کنندگان مطب شما روز به روز بیشتر خواهد شد.
علاوه بر این مورد، متن رپورتاژ آگهی به شکل خبری نوشته شده است و به گونه‌ای است که در خواننده احساس نیاز را ایجاد خواهد کرد. بنابراین این روش تبلیغاتی علاوه بر معرفی خدمات ارائه شده و حتی دستگاه‌های جدید و تخصصی در مطب، اعتماد بیشتری در مخاطبان شما ایجاد خواهد کرد.

تبلیغات خلاقانه و موثر در جذب بیماران

بیشتر بخوانید: چطور با سئو و بهینه سازی سایت هر روز پنجاه بیمار داشته باشیم

افزایش اعتماد مشتریان

انتشار مقالات باکیفیت پزشکی در وبسایت یا قرار دادن عکس یا فیلم از نمونه کارهای پزشکی می‌تواند به جلب اعتماد افراد کمک کند. کیفیت مطالب وب سایت شما باعث می‌شود که مشتریان با خیال راحت رپورتاژ خبری شما را بخوانند و بتوانند به برند شما و خدماتی که ارائه می‌دهید، اعتماد کنند.

اگر قصد دارید بهترین روش تبلیغاتی را برای مطب خود داشته باشید و بتوانید بیماران خود را چند برابر کنید، پیشنهاد ما به شما این است که رپورتاژ آگهی را امتحان کنید. بهتر است این کار را به افرادی بسپارید که در این زمینه از تخصص و مهارت بالایی برخوردار هستند. برای درج تبلیغات رپورتاژ آگهی و ارتباط با متخصصان مگابرندینگ با شماره 09103996828 تماس حاصل فرمایید

4/5 - (1 امتیاز)
بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *