چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم؟

حضور در اکسپلور اینستاگرام1

امروزه همه کسب و کارها به دنبال شناخته شدن هستند، کلینیک ها و مراکز پزشکی هم از این قاعده مستثنی نیستند. بسیاری از پزشکان از طریق پیج های اینستاگرام درآمد قابل توجهی کسب می‌کنند. اکسپلور اینستاگرام یکی از بخش هایی است که باعث می شود فعالیت و خدمات شما پزشکان بیشتر دیده شود. و می‌تواند مراجعه کنندگان و در نهایت درآمد شما را افزایش دهد. اما چطور در اکسپلور دیده شویم؟ در این مقاله قرار است به این سوال پاسخ دهیم. برای دسترسی سریعتر به بخش های مختلف مقاله می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.


صفحه اکسپلور اینستاگرام چیست؟

صفحه اکسپلور اینستاگرام جایی است که می‌توانید چیزهای جدیدی یاد بگیرید، آدم های جدیدی را بشناسید و با برندهایی که هیچ وقت ندیده بودید آشنا شوید! اکسپلور اینستاگرام، پست های زیادی را از صفحات مختلف اینستاگرام برایتان نمایش خواهد داد. فرقی نمی‌کند که شما این صفحات را فالو کرده باشید یا نه، در هر صورت با وارد شدن به صفحه اکسپلور می‌توانید پست های زیادی را ببینید.
اکسپلور اینستاگرام این آیکن قرمز رنگ است که به شکل ذره‌بین می بینید و بین دو آیکن خانه و علامت + قرار دارد.

صفحه اکسپلور اینستاگرام

بیشتر بخوانید: 7 دلیلی که پزشکان به اینستاگرام دارند؟


اکسپلور اینستاگرام چگونه عمل می‌کند؟

الگوریتم اکسپلور اینستاگرام به صورتی است که بیشتر به خواسته های کاربران توجه می‌کند و پست هایی را به شما نشان می‌دهد که بیشترین لایک یا نظر را نسبت به آن ها داشته اید. بنابراین پست هایی که شما در صفحه اکسپلور خود می‌بینید، با صفحه اکسپلور فرد دیگری متفاوت است. اینستاگرام برای نمایش پست های اکسپلور برای هر فردی اطلاعات مختلفی جمع آوری می‌کند. اطلاعاتی از قبیل:

  • شما چه پست هایی را لایک می کنید.
  • چه واژه هایی را جستجو می‌کنید.
  • چه پست هایی را ذخیره می‌کنید.
  • معمولا چه ویدئوهایی در اینستاگرام می‌بینید.
  • برای کدام پست ها کامنت می گذارید.
  • چه پست هایی را با دیگران به اشتراک می گذارید.
  • به چه پست هایی علاقمند هستید و یا حتی چندین بار آن ها را می بینید.

چگونه پست پزشکی وارد اکسپلور اینستاگرام می شود؟

شما به عنوان یک پزشک اگر به صورت مداوم با بیماران خود در ارتباط نباشید، کم کم آنها را از دست می‌دهید. نوشتن پست‌های پرطرفدار پزشکی و ارتباط با بیماران و کاربران، باعث افزایش تعداد مراجعه کنندگان شما و در نهایت بیشتر شدن درآمدتان می‌شود. علاوه بر این ورود به بخش اکسپلور یکی از موارد مهمی است که حتما باعث شناخته شدن بیشتر فعالیت های شما پزشکان می شود. برای اینکه پست پزشکی شما وارد اکسپلور شود، بهتر است به نکات زیر توجه داشته باشید:

مخاطبان خود را بشناسید

فرقی نمی‌کند که در چه زمینه پزشکی فعالیت دارید، با توجه به خدمات پزشکی تان، باید مخاطبان خود را بشناسید. اگر در زمینه زنان و زایمان تخصص دارید، افرادی به دنبال شما هستند که یا مشکلات زیادی در دوران بارداری و زایمان دارند و یا اینکه به دنبال بهترین روش های زیبایی واژن هستند! باید از خود بپرسید که آن ها دقیقا به چیزی نیاز دارند و  شما چطور می‌توانید به آن ها کمک کنید؟
هر چقدر که مخاطبان خود را بیشتر بشناسید، راحتتر می‌توانید با آن ها تعامل کنید و خدمات پزشکی خود را ارائه دهید.

شناخت مخاطب و راه یافتن به اکسپلور اینستاگرام

انتشار پست و استوری

در رابطه با پست های پزشکی، نه زیاده روی کنید و نه کم کاری! لازم است حتما در هفته دو الی سه پست مفید و جذاب در صفحه اینستاگرامتان منتشر کنید تا بتوانید با کاربرانتان در تعامل باشید. استوری های پزشکی باید هر روز منتشر شوند، چرا که استوری از پست تاثیر بیشتری در جذب بیماران و کاربران دارد.

از هشتگ ها استفاده کنید

شبکه اجتماعی اینستاگرام به شما امکان هشتگ گذاری می‌دهد تا بتوانید جستجوهای اینستاگرام را به صفحه خود ختم کنید. با هشتگ گذاری مناسب زیر پست های پزشکی به راحتی می توانید افرادی را که درباره نام و تخصص شما چیزی نشنیده اند به صفحه خود بکشانید. این کار به شما کمک می‌کند که خدمات پزشکی شما توسط افراد بیشتری دیده شود.

با کاربرانتان تعامل داشته باشید

هرچقدر که پست اینستاگرام تان لایک و کامنت بیشتری داشته باشد، شانس بیشتری دارید تا در صفحه اکسپلور دیده شوید. به غیر از پست، اگر قرار است مرتب برای پیج های پزشکی تان استوری بگذارید، بهتر است لوکیشن مطب خود را مشخص کنید. این کار باعث می‌شود که استوری شما بازدید بیشتری داشته باشد.

پست هایتان را زمان بندی کنید

برای ارسال پست های پزشکی بهتر است زمان بندی مشخصی داشته باشید. برای این کار می‌توانید از یک تقویم محتوایی کمک بگیرید و بدانید که در آینده قرار است چه پست هایی را در چه ساعاتی منتشر کنید. بهتر است پست های اینستاگرام را در زمانی که بیشترین تعداد فالوور شما آنلاین هستند، منتشر کنید.

برای پست های ویدئویی پزشکی کاور بگذارید

یکی از نکات مهم برای دیده شدن، انتخاب کاور مناسب برای پست های ویدویی پزشکی است. اگر قرار است یک ویدیو پزشکی در صفحه اینستاگرام خود بگذارید، لازم است در مورد موضوع، عنوان فیلم،  نام و تخصص‌تان یک کاور مناسب طراحی کنید و روی فیلم بگذارید. حتی می‌توانید یک عکس جذاب برای طراحی کاور در نظر بگیرید تا توجه کاربر را جلب کند.

ایجاد کاور پست و رفتن به اکسپلور

محتوای فوق العاده تولید کنید

با توجه به شناخت و نیازهای کاربرانتان، در صفحه اینستاگرام خود می‌توانید یک محتوای متنی آموزشی قرار دهید. یک محتوای ویدویی در مورد روش های جراحی، موفقیت های پزشکی شما و یا علائم و درمان یک بیماری هم برای مخاطبان جذاب است. حتی می‌توانید برای جذب بیشتر کاربران از محتوای ترکیبی متنی و تصویری استفاده کنید. اگر به دنبال موفقیت چشمگیری در اینستاگرام هستید و یا اینکه می‌خواهید در اکسپلور اینستاگرام دیده شوید، باید حتما محتوای خلاقانه تولید کنید.


سخن پایانی

برای اینکه پست های پزشکی تان بیشتر دیده شوند، کاربران بیشتری شما را دنبال کنند و درآمدتان بیشتر شود، از بخش اکسپلور اینستاگرام غافل نشوید! اکسپلور اینستاگرام در شناخت مخاطب تاثیر زیادی دارد. شناخت مخاطب کمک می‌کند که بتوانید محتوای مناسب با نیازهای او تولید کنید. شما با این کار کاربران بیشتری به سمت خود جذب می‌کنید و خدمات و فعالیت های  پزشکی خود را راحتتر به گوش افراد می‌رسانید.

برای دیده شدن در تب اکسپلور اینستاگرام و افزایش تعداد مراجعه کنندگان و بیماران، بهتر است با افراد متخصص در این زمینه همکاری داشته باشید. همکاری با متخصصان مرتبط با حوزه کاری شما، شانس دیده شدن شما در اکسپلور اینستاگرام را بیشتر خواهد کرد. جهت کسب اطلاعات در این مورد، با شماره 44625906-021 تماس حاصل فرمایید.

4.5/5 - (2 امتیاز)
بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *