طراحی وب سایت پزشکی

طراحی وبسایت پزشکی

در دنیای کنونی، افراد برای پیدا کردن پاسخ هر سوالی اولین کاری که انجام می دهند جستجوی اطلاعات مورد نیازشان در اینترنت است. جستجوی اطلاعات پزشکی نیز از این قاعده مستثنی نیست. افراد به دنبال علائم و نشانه های بیماری، درمان و غیره هستند. اطلاعات زیادی بر بستر اینترنت وجود دارد که همه آنها معتبر نیستند. وب سایت پزشکان بهترین منبعی است که افراد برای اطلاع از بیماری خود از آن بهره می برند زیرا اطلاعات منتشر شده در آن توسط پزشکان منتشر شده است. در این مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت که چرا طراحی وبسایت برای پزشکان اهمیت دارد؟ جهت دسترسی به قسمت های مختلف مقاله می توانید از فهرست زیر استفاده نمایید.


چرا پزشکان به وبسایت نیاز دارند؟

طراحی وب سایت پزشکی یا دندانپزشکی از اهمیت زیادی برای بیمار و پزشک برخوردار است پزشکان و دندان پزشکان زیادی با درک این ضرورت، در سالهای اخیر اقدام به تاسیس مطب مجازی خود کرده اند. وب سایت پزشکان کمک می کند افراد به راحتی هر زمان که بخواهند با جستجوی رزومه و تخصص پزشک و هر نوع اطلاعات دیگری که نیاز دارند بتوانند پزشک مورد نظر خود را انتخاب کنند. بیماران حتی می توانند بدون مراجعه حضوری، به روشهای مختلف نوبت خود را رزرو کنند. پس اگر از آن دسته پزشکان یا دندانپزشکان هستید که هنوز وب سایت پزشکی خود را ندارید بهتر است هرچه سریعتر در این مورد اقدام کنید. زیرا وب سایت ویژه‌ی شما، در واقع مطب مجازی شما است که افراد می توانند از طریق آن با شما در ارتباط بوده، سوالات خود را بپرسند یا نوبت رزرو کنند.


مزایای طراحی سایت برای پزشکان

با طراحی وب سایت پزشکی خود می توانید از مزایای زیر بهره مند شوید:

  • با یک بار طراحی سایت می توانید از هزینه های چاپ بروشور و تبلیغات بی نیاز شوید. کافی است آدرس سایت خود را روی کارت ویزیت تان درج کنید. این کار علاوه بر کاهش هزینه های شما، کمک قابل ملاحظه ای به حفظ محیط زیست می کند.
  • علاوه بر بیماران قبلی، بیماران جدید بدون پرداخت هزینه های تبلیغاتی به سراغ شما می آیند.
  • ارتباط مدام و بهتری با بیماران خود خواهید داشت.
  • به راحتی و با کمترین هزینه می توانید خود را به تعداد زیادی از مردم در سراسر کشور معرفی کنید.
  • به کمک اطلاعات تماس، رزرو نوبت برای بیماران راحت‌تر می شود و از ازدحام جمعیت در مطب جلوگیری می شود و با آرامش بیشتری بیماران خود را ویزیت می کنید و آنها نیز در فضای آرامی در انتظار نوبت خود خواهند بود.

دسترسی آسان به پزشک


سایت پزشکان باید چه امکاناتی داشته باشد؟

مهمترین ویژگی یک سایت پزشکی، نمایش خدمات و تخصص پزشکان و روش های درمانی است. شما با طراحی وب سایت پزشکی خود در شرکت مگابرندینگ می توانید از امکانات زیر برای نمایش خدمات خود در وب سایت تان بهره مند شوید:

  • دسته بندی خدمات پزشک
  • گالری عکس
  • گالری فیلم
  • معرفی پزشک و تخصص وی
  • جستجو در سایت
  • دسته بندی مقالات
  • جدیدترین مطالب منتشر شده
  • آدرس دهی روی Google Map
  • ساعات کار مطب
  • اطلاعات تماس
  • نظرات کاربران
  • لینک شبکه های اجتماعی (بیشتر بخوانید: فواید اینستاگرام برای پزشکان)
  • قسمت تنظیم کلمات کلیدی برای هر صفحه جداگانه جهت افزایش سئوی سایت

مهمترین نکات مورد توجه در طراحی سایت پزشکی و دندانپزشکی

طراحی وب سایتهای پزشکی توسط شرکت مگابرندینگ از ویژگی های زیر برخوردار است:

سیستم مدیریت محتوای آسان

طراحی وب سایت پزشکی مگابرندینگ مبتنی بر سیستم مدیریت محتوای وردپرس است که یکی از محبوب ترین و رایج ترین سیستم های مدیریت محتوا به حساب می آید. مدیریت محتوا و به روزرسانی سایت توسط پزشک به راحتی قابل انجام است. البته در صورتی که مایل باشید می توانید از خدمات به روز رسانی مطالب و تولید و توسعه محتوای آن توسط متخصصین ما بهره مند شوید.

 رعایت کامل اصول سئو در طراحی وب سایت

در کنار امکانات سایت پزشکی، رعایت اصول سئو و بهینه سازی سایت برای گوگل مسئله مهمی است. زیرا کاربران با جستجوی بیماری یا خدمات پزشکی مورد نیاز خود غالبا صفحه اول نتایج گوگل را مشاهده کرده و به ندرت سایر صفحات لیست نتایج را باز می کنند. بنابراین، صرف داشتن وب سایت نمی توانید مطب مجازی خود را در گوگل داشته باشید. بنابراین سئو وب سایت شما و امکان قرار گرفتن در صفحه اول نتایج گوگل می تواند شما را به هدفتان برساند. رعایت اصول طراحی سایت برای بهینه سازی وبسایت پزشکی و دندانپزشکی یکی از نکات بسیار مورد توجه توسط مهندسین طراحی وب سایت در مگابرندینگ است.

سرعت لودینگ بالا

کاربران با کلیک روی سایت شما سریعا و بدون معطلی وارد سایت شما می شوند.

طراحی ریسپانسیو یا واکنشگرا

در تمامی صفحات نمایش تمیز و بدون به هم ریختگی نمایش داده می شود.

طراحی ریسپانسیو

قالب اختصاصی

گرافیک سایت شما مبتنی بر سلیقه شماست.

ارائه هاست و دامنه اختصاصی

امنیت بالای سرور

نمایش آدرس مطب روی گوگل مپ google map


قیمت طراحی وب سایت پزشکی و دندانپزشکی

هزینه طراحی وب سایت پزشکی و دندانپزشکی بسته به انتخاب امکانات سایت پزشکی، میزان فضای هاست، تعداد دامنه و غیره متغییر است. برای اطلاع از قیمت طراحی سایت پزشکان و دریافت مشاوره رایگان با متخصصین شرکت مگابرندینگ برای طراحی بهتر سایت خود می توانید از طریق شماره 09103996828 با ما در تماس باشید.


سخن پایانی

با گسترش تکنولوژی های ارتباطی بر بستر اینترنت، افراد برای تامین نیازهای خود از خدمات گرفته تا کالا از جستجوی اینترنتی برای انتخاب های خود و دریافت اطلاعات استفاده می کنند. اطلاعات پزشکی و انتخاب پزشک معالج هم از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین داشتن وب سایت اختصاصی برای پزشکان ضرورت پیدا کرده است. طراحی وبسایت پزشکی با مزیت ها و امکاناتی برای پزشکان همراه است که در این مقاله به آنها پرداخته شد. نوع طراحی وب سایت پزشکی نیز اهمیت زیادی دارد زیرا طراحی خوب برای وب سایت پزشکی می تواند به سئو سایت، بالا بودن سرعت بارگذاری سایت و … کمک کند. طراحی سایت پزشکی یک سرمایه گذاری برای توسعه کار پزشکان است و از این رو مهم است که طراحی آن به افراد حرفه ای و متخصص سپرده شود.

امیدواریم در این مقاله به سوالات شما در مورد طراحی وب سایت پزشکان پاسخ داده باشیم. برای درج نظرات یا سوالات خود می توانید از بخش نظرات زیر مقاله اقدام کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *