چطور با سئو و بهینه سازی سایت هر روز پنجاه بیمار داشته باشیم

سئوی سایت پزشکی

پزشکان تازه کار و حتی پزشکان شناخته شده برای تبلیغ مطب خود به فکر راه های جدیدی برای جذب بیمار هستند. برای موفقیت در مطب داری و بازاریابی در حوزه سلامت، قصد داریم در این مقاله به این موضوع بپردازیم که چطور با سئو و بهینه سازی سایت هر روز شصت بیمار داشته باشیم؟ برای دسترسی سریعتر به تیترهای مورد نظرتان می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.


اهمیت سئو و بهینه سازی سایت پزشکی

سئو سایت پزشکی یعنی اینکه وب سایت پزشکی شما برای موتورهای جستجوگر مثل گوگل، یاهو، … بهینه شود. در این صورت موقعی که خدمات پزشکی توسط کاربران جستجو می شود، وب سایت شما در بین تمام سایتهای پزشکی در صفحات اول جستجوگرها نمایش داده می شود.

حال تصور کنید روزانه 2000 نفر از سایت شما بازدید کنند. و از این میان، تنها 10 درصد با مطب شما تماس بگیرند و از بین افرادی که تماس گرفته اند، تنها 25 درصد از شما وقت بگیرند. این یعنی با داشتن سایتی با بازدید روزانه 2000 نفر، شما 50 بیمار جدید خواهید داشت.


چرا بهترین تبلیغ مطب، داشتن یک وبسایت خوب است؟

جواب این سوال با توجه به آمارهای جستجو بسیار واضح است. سالانه 72 درصد از کاربران اینترنت موضوعات حوزه سلامت را نیز جستجو می کنند. 42 درصد از کاربران در اینترنت به دنبال مرکز درمانی با کیفیت و یا پزشکان متخصص بوده اند. در این بین اگر عناصر صفحه اصلی سایت شما محتواهای باارزشی داشته باشد افراد شما و سایت تان را به دیگران نیز معرفی خواهند کرد و آمار بازدید از سایت روز به روز بالا و بالاتر می رود.

 38 درصد از کاربران نیز برای اطلاع از خدمات یا آدرس مطب، کلنیک یا بیمارستان نیز این مراکز را در گوگل جستجو کرده اند. این درصد، میزان تاثیر گوگل مپ بر رشد کسب و کار را به خوبی نمایش می دهد. بنابراین برای موفقیت در مطب داری و بازاریابی در حوزه سلامت گزینه ای بهتر از فضای مجازی نخواهید داشت.

وبسایت بهترین تبلیغ مطب


چرا سایت پزشکان باید سئو باشد؟

بیش از 70 درصد مردم قبل از خرید کالا یا خدمات، اول آن را گوگل می کنند. حدود 7 میلیارد جستجوی روزانه در گوگل برای موضوعات مختلف اتفاق می افتد. برای خدمات پزشکی هم وضعیت همینطور است. بیماران قبل از مراجعه به پزشک، مقالاتی درباره بیماری خود می خوانند و در مورد آن تحقیق می کنند. طراحی وب سایت پزشکی و البته سئو شده می تواند به جذب بیماران جدید کمک کند. سئو سایت شما در بالاترین نتایج جستجو در گوگل قرار می دهد.


کمپین تبلیغاتی خود را داشته باشید

پزشکان نیز برای جذب بیمار مانند هر کسب و کار دیگری به تبلیغ مطب خود نیاز دارند. تبلیغاتی مثل تبلیغات تلویزیونی و ماهواره ای در تبلیغات برای مطب بسیار گران هستند. تبلیغات چاپی نیز علاوه بر گران بودن بُرد کمی دارند. بهترین، ارزانترین و موثرترین تبلیغ برای شما ایجاد کمپین تبلیغاتی خودتان در فضای مجازی است. برای این کار به سئو سایت و صفحات رسمی در شبکه های اجتماعی نیاز دارید.

اگر تصمیم دارید کارامدترین کمپین تبلیغاتی را برای تبلیغ مطب خود داشته باشید، می توانید در این مورد با متخصصان بازاریابی در حوزه سلامت در شرکت مگابرندینگ مشورت کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره برای سئو سایت پزشکان و کمپین های موثر تبلیغاتی با مناسبترین قیمت با شماره 09103996828 تماس حاصل فرمایید.


مزیتی به نام سئوی سایت

بهینه سازی سایت پزشکی برای موتورهای جستجوگر اولین گام در بازاریابی در حوزه سلامت است.  سئو به شما کمک می کند زودتر از سایر رقبا در لیست نتایج جستجو نشان داده شوید. این به معنای بازدید بیشتر برای وب سایت پزشکان است. بنابراین به افراد بیشتری معرفی می شوید. تماس های بیشتری دریافت می کنید. در نتیجه مراجعین جدید بیشتری را جذب خواهید کرد. این روش بهترین و ارزانترین روش جذب در مطب است. اگر می خواهید بانید که چرا سئوی سایت برای پزشکان مهم است، این مقاله را از دست ندهید.

مزیتی به نام سئوی سایت


تبلیغ مطب بدون وقفه

با سئو سایت پزشکی می توانید در تمام 24 ساعت 7 روز هفته مطب خود را تبلیغ کنید. نه تنها تبلیغ مطب به این شکل بی وقفه است، بلکه از نظر جغرافیایی هم بُرد تبلیغات سایت شما بسیار وسیع و جهانی خواهد بود.


مزایای سئوی سایت پزشکی

سئو و بهینه سازی وب سایت پزشکی در تبلیغات برای مطب باعث افزایش بازدید و نرخ کلیک روی سایت شما می شود. از دیگر مزایای سئو سایت پزشکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افراد بیشتری با خدمات شما آشنا می شوند
  • با شناختی که بیماران از طریق محتوای سایت تان از شما پیدا می کنند، باعث جلب اعتماد آنها می شود.
  • افزایش تماس ها با مطب
  • افزایش مراجعین مطب
  • بیشتر شدن درآمد

به علاوه می توانید به طور مداوم و به راحتی اطلاعات سایت خود را بروز کنید. اطلاعاتی را اضافه و بعضی را حذف کنید و برای تغییرات در الگوریتم های سئو سایت همیشه می توانید منعطف باشید.


سخن پایانی

با افزایش پزشکان متخصص و تغییر رفتار بیماران در انتخاب پزشک، دیگر به همان روش های سنتی نمی توانید عمل کنید. پزشکان برای تبلیغ مطب خود، تخصص و خدماتی که ارائه می کنند به طراحی وب سایت نیاز خواهند داشت. زیرا بیماران قبل از مراجعه به پزشک در مورد بیماری خود و پزشکان متخصص در اینترنت جستجو می کنند. برای اینکه در لیست نتایج جستجو بتوانید با دیگران رقابت کنید باید به فکر سئو سایت پزشکی خود باشید.

برای سئو وب سایت پزشکی خود، بهترین افراد متخصص در این حوزه را به کار بگیرید. به ویژه متخصصانی که در بازاریابی حوزه سلامت فعال هستند.

اگر تصمیم دارید بهترین تبلیغ مطب را داشته باشید و بیماران جدید بیشتری جذب کنید، می توانید برای سئو وب سایت پزشکی خود با متخصصان بازاریابی در حوزه سلامت در شرکت مگابرندینگ مشورت کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره برای سئو سایت پزشکان با شماره 09103996828 تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *